torsdag den 20. juli 2017

Fořt, chalan z harmančeka, je späť. Útočník posilnil Horváthová Domažlice

,, Prehovoril ma Pavel Horváth. V jednom tíme sme spolu síce nikdy nehrali, ale poznali sme sa, "hovorí Fořt, najväčší posila Iskry. Cez víkend však prežili nevydarený vstup do ostrej sezóny, Domažlice v úvodnom kole domáceho pohára podľahli domácim Karlovým Varom.

Objavil ho Žaloudek

Ale späť k príbehu Fořta. Vytáhl dedinský chlapec začínal s futbalom doma v Heřmanově Hute. A mal šťastie. V deviatich rokoch si ho všimol na tamojšom ihrisku Josef Žaloudek. Trénerská legenda vtedy pracovala v miestnej sklárni a Fořta odporučila do neďalekých Vejprnice. Aj tak ale trvalo ešte takmer tri bet365 roky, než prestúpil.

,, T am som pobudol rok a hneď putoval do Plzne. To už pán Žaloudek pracoval ako tréner v 33.základnej škole so zameraním na futbal a ja tam hral pod ním, "spomína stredný útočník. Hral za žiakov Viktórie, a pretože mal už vtedy dobré fyzické predpoklady a loptu mu neprekážal, prešiel čoskoro do dorastu. Tam mal za spoluhráčov aj podobne stavané borca ​​Petra Fuju a Petra Knakala.

Prvý ligové stretnutia za muža v drese Viktorie trvalo Fořt necelú štvrťhodinu. ,, Bolo mi sedemnásť, učil som sa automechanikom a trénoval nás Miroslav Koubek. Súperom bola Olomouc a výsledok bol 1: 1, "vybavuje si dobre. "Lenže ani bod nás nezachránil od zostupu. Celkovo som vtedy v závere súťaže odohral päť zápasov. "

Z Plzne do Slavie

V Plzni vydržal ešte dva roky, potom putoval do Slavie.Ešte predtým Viktórii pomohol späť do najvyššej súťaže. To bolo v čase, keď bol klub na hony vzdialený dnešnej sile. Ekonomicky trpela a aby vôbec existoval, predával pravidelne svoje najlepšie hráča. Hlavne do Prahy.

,, v Slavii som sa cítil dobre. Hralo sa v popredí tabuľky, bol to krok dopredu. Strieľal som aj celkom dosť gólov a stretol sa v Prahe aj s explzeňskými bratov slamenými, "pripomína kanonier, ktorého si čoskoro všimli zahraničné skauti.

Francúzsko? Nebola sladká

Prvým klubom, kam zamieril, bolo francúzsky Toulouse. To bolo Forty dvadsaťtri, kariéru mal stále pred sebou. "Lenže sa to zadrhlo.Chyba bola, že som prišiel v polovici sezóny do rozbehnutého mužstva, ktoré sa z lige z trinástej priečky posunulo až na bronzovú. A tréner dával prednosť osvedčenej zostave. Bol som síce bet365 stavky u toho, slávilo sa, ale ja hneď put oval na hosťovanie do bet 365 FC Brusel, "hodnotí s odstupom času túto etapu.

Brusel bola síce tiež prvá liga, hovorilo sa tam aj po francúzsky as francúzštinou sa plzeňský odchovanec dobre pobil. Hosťovanie trvalo jeden rok, potom sa vrátil do Toulouse, lenže hneď po pol roku sa Fořt vrátil do Slavie. Na polročné hosťovanie, ozdobené titulom.

Fořta to ale stále ťahalo za hranice a ďalšie éra zabrala štyri roky v krajine pre neho zaslíbenější.Zamieril do Nemecka.

Miesto Ruska operačný stôl

,, Najprv to bol druholigový Bielefeld. Tam som sa cítil veľmi dobre. Lenže ani po dvoch rokoch sme nepostúpili do bundesligy a ja som mal vtedy dobrú ponuku do Ruska. Zasiahla ale cudzí moc, pretrhol som si krížové väzy v kolene a miesto na východ putoval na operáciu do Mníchova, "lí� �i futbalový cestovateľ.

Z Nemecka do Slovana

Ďalšie dva roky váľal v Drážďanoch, lenže ani Dynamo sa o súťaž vyššie neprobilo a Fořt tím opustil. Tentoraz sa presunul do bratislavského Slovana. Tam prišiel moment, bet365 bonus ktorý neohrozil iba ďalšie futbalovú kariéru, ale život samotný. ,, Ťažké ochorenie si vybralo svoju daň.Pľúcna embólia mne takmer uťal šport. Nakoniec som sa uzdravil, ale v Slovane začali budovať nové mužstvo a ja sa s pomocou agenta Zdeňka Nehody sťahoval späť do Čiech, do Příbrami, "hovorí Fořt.

Jeho futbalový register je veľa pestrý. Ako ho hodnotia on sám? ,, Dobre mi bolo vo Francúzsku, zvládol som reč a potom prežil i kvalitné súťaž v Belgicku. Najlepšie spomienky mám asi na Bielefeld. A najlepšie fanúšikovia boli určite v Drá žďanoch. V Nemecku je to aj v druhej lige iný svet, v ktorom všetko perfektne funguje. Zvlášť, keď sa dobre dohovoríte, čo sa mi darilo. "

Po jari v Příbrami teraz zamieril o dve súťaže nižšie, pre Domažlice má byť útočným esom. Ako ústup za pomalý sklon kariéry ale presun do Iskry neberie. ,, Chceme s Pavlom Horváthom postúpiť.A druhá liga je môj cieľ. Po tých všetkých skúsenostiach som odolnejšie a skúsenejší. A pozrite sa na Viktorku.


Keď som z nej odchádzal, nikdy by ma nenapadlo, že sa počas krátkej doby stane trikrát majstrom! V Plzni sa zišla veľká kvalita. A prečo sa o niečo podobné, samozrejme v menšom meradle, nepokúsiť v Domažliciach ?! "Ako sa Horváthovi aj jemu podarí, ukážu nasledujúce mesiace. Obaja dúfajú, že výpadok v pohári bol len malou škvrnou na ceste vy� �šie.

bet365 mobil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar