tirsdag den 11. april 2017

Zharnel Hughes pripojí Bolt a Gatlin vo svetovom šampionáte 200m finále

Je pravda, že málokto by späť Gatlin opakovať trik. Ale v behu 19.87sec, najrýchlejší čas vo včerajšom troch 200m semifinále pôsobil oznámil, že je nepravdepodobné, že ísť jemný do dobrú noc. Problémom je, že Gatlin Bolt mal dosť v nádrži pod tečúcou 19.95 - sezóna je najlepšie - ako sa ťaží doma vyhrať svoj semifinále. Zrazu tie správy z jamajského tábore nasvedčujúce tomu, že bol v 19,4 alebo 19,5 sekundy forme neznie tak vymyslený

Said Bolt :. "Cítil som, hladký, len som urobil, čo som musel urobiť, aby nárok. Som viac profesionálne s 200m, som nemusel vynaložiť veľa energie.Len som bežal roh dosť rýchly, aby sa ubezpečil som vystúpila na p rednej strane, tlačil asi 50m, keď som vyšiel a potom ho vypne. Bol to hladký závod, to bolo dobré. Len sa snažím, aby si to urobiť, to je moje zameranie zajtra. "Wayde van Niekerk víťazí pánske 400m finále na majstrovstvách sveta Viac

Na rozdiel Gatlin bol zrejmý. Kým Bolt breezed, Gatlin brúsené.Vyhrávať veľké šampionáty nie je len o beží rýchlo, je to o úspore energie príliš, a dojem, 33-ročný Američan dal bol tlačí trochu ťažké, keď to nebolo potrebné.

Avšak on trvá na tom, tam je ešte prísť. "Nevedel som, že som išiel tak rýchlo, takže dúfajme, že budem dať viac energie do finále a vyjdú na vrchole," povedal. Že by sa teším na stretnutie s Bolt znova? Kývla. "Samozrejme, že áno," povedal. "On je skutočným konkurentom." Máte podozrenie, že nemusí byť ešte dnes myslí, že.

V prvom semifinále sa medzitým britský Zharnel Hughes slúžil oznámil, že je strela pre bronz vyhral v 20.14sec pred jamajského Nickel Ashmeade v 20.19.Povedal Hughes: "Bolo to skvelé. Len som vyšiel von, vykonávať svoju rasu a pokúsiť sa zostať uvoľnený a dostať sa cez cieľovú čiaru, a ja to urobil. Začal som naparovať sa trochu, mohli ste Betclic-Podrobnosti vidieť a ja som mohol vidieť Ashmeade narazil na vnútornej strane. Nebudete sa, že zajtra to vidieť. "

20-ročný, ktorý len zmenil poslušnosti k Británii od Anguilla v júni, dúfa, že dostane medailu.Ale bude musieť nezaoberá len s tlakom očakávania, ale má Gatlin vnútri neho pruhu štyri, a jeho tréningového partnera Bolt v jazdnom pruhu šesť.


Nech sa stane čokoľvek, 200m finále bude musieť prejsť niektorí prekročiť mužskej 400m finále, ktorý videl juhoafrický Wayde van Niekerk stal štvrtou najrýchlejšou muž histórie vyhral svoj prvý titul majstra sveta.

Krátko potom, čo držal off Obhajca titulu LaShawn Merritt a olympijská víťazka Kiran James vyhrať 43.48, Van Niekerk bola odniesol na nosidlách a neskôr opustil Vtáčie hniezdo v ambulancii, ale juhoafrický vedúci tímu, Peter Lourens, povedal 23-ročný bol OK. "Je to vyčerpanie.Dostali ho do nemocnice na pozorovanie. "

Merritt získal striebro v osobnom najlepšom 43.65, zatiaľ čo James bol tretí v sezóne - najlepšie 43.78. "Bola to zvláštna príležitosť," povedal James. "Preteky raz za život a som rád, že som v tejto dobe súčasťou špeciálnej skupiny 400 m bežcov."

Betclic-Klikni pre svoj bonus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar