fredag den 14. april 2017

Kevin Pietersen:, Vy ste mali dávať pozor, aby Warne si na vás '- extrakt

V tomto bode mojej kariéry som hral rotácie naozaj zle. Použil som zostať na bránkoviska, zasadiť nohu a spoliehať sa na môj dosah, rukami a očami - a keď mi zlyhali, vždy som mal podložku. Pre-DRS, žiadny rozhodca by dal mi, keby som sa dostal vo veľkom kroku, takže som v pohode, celkom veľa, ale veľký pinč.

Bol som tiež šťastie. Warnie bol môj kapitán v Hampshire a dostali sme na veľký, takže som nikdy mal zastrašovanie faktor, ktorý všetci ostatní; nebolo zastrašovanie vôbec. Absolútne nič. Ja by som len smiať sa na neho, a to mi veľmi pomohlo.Hovorím mu Shaun Shaun Wayne, takže keď hovoril na mňa v stredu, budem hovoriť, Sklapni Shauna, drž hubu Shauna , zatiaľ čo ak je niekto taký brucho mu to urobil, asi by išli berserk .

bol to tak veľký, spev postava v šatni, len naozaj úctivý, naozaj pekný chlap. Je zrejmé, že je jedným z tých ľudí, v médiách sa snažili premeniť v akejsi šelmy, ale v skutočnosti ide o ústretovosti a slušnosti, že je superstar. Si mu poslať správu, bude vždy zodpovedať na vás. Bude vždy pamätať mená, on ťa vždy riadiť, a bude vždy hovoriť o pozitívnych vecí v živote.On je nikdy nebojí vyjadrovať názor a on je nikdy nebojí pomôcť, kdekoľvek a čokoľvek is.Shane Warne:, Ja som len človek ísť do baru sa snaží uvoľniť 'Viac

je to presne ten typ človeka, že chcete poflakovať sa. Ak chcete vedieť, ako pôjde o jeho činnosti a to, čo z neho robí kliešť. Prináša dôveru vo vás, a robí chcete byť tam, kde to je.

A to bol veľmi dôležitý z dôvodov, prečo bol tak skvelý nadhadzovač. Keď som sa s ním tvárou v tvár v sieťach, uvedomil som si rovno, že som ho mohol vybrať, ale väčšina ľudí by mohol - že nebol kľúč s Warnie. Bolo to všetko o divadle on vytvoril v stredu.Bol to absolútny umelec výkonu.

Prehliadka začala, keď mu bolo povedané, že príde ďalej. Akonáhle si zložil klobúk a dal ju rozhodcovi dav vstal, a to bolo, keď Warnie svoje šťavy začal tečie. Prišiel sa na ihrisku trochu vrátiť a urobiť veľkú show utieral ruky bránkovisku je oschnúť. Potom by točiť pár loptičiek do seba, ale on by sa díval vás do očí po celú dobu, vám pripomenie, ktorý bol pod kontrolou a budovanie atmosféru, že chce v stredu. Už misku niekoľko sighters do polovice-na do polovice-off a nakoniec chodiť po pauze na vrchole svojej ochrannej známky, stále pozerá na vás, naberať na sile bližšie k bránke.Mal veľa energie v jeho dodania kroku, a potom sa jeho paže prišiel a zápästia dal takú trhlinu, že existuje thisprrrrh zv uk pri prepustení, rovnako ako Fizz počujete, keď golfista zasiahne loptu, druh pískanie vír. Prrrrrh!

Keď som hovoril s Warnie o bowlingu alebo ho počul hovoriť o bowlingu, zakaždým, keď trénuje mládež, je to všetko o rotujúce loptu čo najviac. Len dostať tie otáčky na to, pretože to je to, čo prináša dip, že to, čo prináša posun, a to je to, čo prináša prirodzenú odchýlku, ktorá zmätky s cestom. Najviac zo všetkého, to je to, čo mu dal najväčšiu šancu dostať gólov, čo bolo to, čo sa chystal - bol vždy snaží dostať vás von.Nemal strach z neúspechu, vždy sa pozrel na pozitívnu možnosť a bol ochotný riskovať šesť pre branku. A to je to, čo je veľa hráčov, skvelí hráči. Pozeráte sa na ne, keď dôjde k tlaku a len si myslíte, že ten chlap chce byť tam, chce konfrontáciu. Je zúfalý, aby sa zapojil do konfrontácie.

Tam bol Murali tichý, usmiavajúci sa vrah; Ricky Ponting, agresívny vr ah; A Shane Warne, žoviálny vrah, ktorý ho práve miloval. Veľa ľudí vie, čo by mali robiť, keď sa veci zahriajú, ale nemôžu sa im dať do činenia, pretože nechajú situácie dostať sa k nim. Shane Warne ich miloval; Dostal ich tak bzučený. Všetko o ňom povedal všetkým tam, je to môj čas.Som tu.

Ale rovnako ako Warnie miloval bitku, on tiež miloval umenie boja a bol skvelý v tom, pretože je to zvláštny človek, rovnako ako špeciálny prehrávač. Len chápe ľudí, a ako fungujú, takže mal talent naozaj zónovania v ich zraniteľnosti; to všetko bolo súčasťou jeho génia.

Spoločne s súperovho kapitána, vždy rád zamerať na mladých ľudí, tak v roku 2005 správne odchádzajú Ian Bell, ktorý on volal Sherminator. Bol by mu povedal, že nemal tušenie, s otázkou, či vie, kde jeho ďalší chod bol prichádza, hovorí, že by som mal mať pred sebou v poradí, a v skutočnosti to, čo robil v tíme vlastne je?Mal v� �etko, čo cez brucho v tejto sérii, a hoci Warne ho dostal len trikrát, keď zdecimovala jeho dôveru pre nadhadzovači na druhom konci

Daryll Cullinan bol iný :. Dobrého hráča, ktorý Warne úplne zničenú , Ten by ho zneužívať, zraziť ho cez, zneužívať ho zraziť ho preč. Potom, keď Warne začali hovoriť Andrew Strauss Daryll v roku 2005 - len maličkosť. - to stačilo, aby Strauss začať sa pýtať,

Človek musel dávať veľký pozor, aby ho nechať, aby vás psychicky, pretože to je to, čo by vás zničí - dostal toľko jeho bránky tým, že zničí jeho opozícii.Ak ste neboli psychicky silný, že by som si priamo nad vami a nechtov vás k zemi, či už to bolo tým, že stojí na sklzu zneužívať tí, beží od sklzu prekĺznuť na konci znova a tí, ako zle vás bolo, keď išiel okolo, hovorí o tom, ako jednoduché to bolo pre vás prepadnúť, alebo hlasno diskutovať o všetkých svojich technických chýb pred vami. V ždy našiel way.The Radosť zo šiestich Kevin Pietersen | Rob Smyth Viac

Warnie bol veľký čitateľ novín. Vždy slúži na čítanie novín. Takže v prípade, že hráč bol pod tlakom a médiá bola na ňom, by mu byť vždy schopný vychovávať článok, ktorý bol v Telegraph alebo slnko alebo čo majú ísť na neho.Ten chlap je jednoducho vynikajúci pisstaker.

Mal tiež úžasnú schopnosť dáte pod tlakom, keď ste neboli v skutočnosti pod akýmkoľvek tlakom. Keby som trafil nádhernú ranu, keď som drieť-pozametal ho za šesť, bol by stále vytvárať scénu. Bol by kričí, Oooooooh! 'Ako by bol tak blízko k získaniu ma von. Aw, sakra, kamoš, nechcete nechať ujsť to! Čo sa mi myslím, ach môj bože, Ježišu, bol som skoro tam? Zatiaľ som ho práve narazil do tribúny!

A to všetko je dosť nahlas pre rozhodcov počuť, takže si myslia, že je tu bránka na ceste rovnako. Potom Warnie začne hovoriť s cestom, ale v prospech všetkých: Fuuuuuuuuck, kurva mŕtveho kamaráta. Ak by ste vynechal, že…To je mŕtvy! Mŕtvy!Potom by sa priamo na svojho muža za pne a on by to znova. Mŕtvy! ! Kameň mŕtvy

Potom rozhodca by kývnuť alebo čokoľvek, a že by svoju prácu: vedel, že to bol Shane Warne, a že Shane Warne bol bowling čiaru, ktorá by mohla dostať niekoho LBW. A nejako, aj keď vedel, že to všetko blbosť, pretože je to neuveriteľne sebavedomý človek Warnie druh veril v tom sám.

Iné časy, nemal dospieť k rozhodnutiu, čo chcel, a keď sa to stalo, že by sa na rozhodcu. Musel otočiť, ako by bol šokovaný, a povedal:, Čo tým myslíš? Čo? Aw, kamoš. Aw! 'Potom by bolo hlboké vzdychy, ako by bol naozaj bolelo, a potom by začať znovu. , Ako je to chýba?Ako je to, že chýba? 'V tej dobe, že by potrebné sa vrátiť do jeho ochrannej známky, takže na ceste by povedal,, Mate ak mu chýba ešte jeden takého nemôžete ho zase prepustiť . Nemôžete ho prepustiť dvakrát. Čo sa snažíte robiť so mnou? 'Warnie bude len v uchu po celú dobu, takže non-striker sa to začína byť príliš, a ak je to vám, viete, že ak ste sa na druhom konci nabudúce tú výkrik jede opäť s väčšia šanca na získanie rozhodnutia, ktoré vám dáva väčší pozor na chybu. Na kriket, Kevin Pietersen. Foto: PR

Je to smiešne, pretože ak ste hovoriť s Warne teraz, keď bude hovoriť o tom, koľko gólov mu by som si hrať s DRS.Ale ja mu vždy povedať, že by sme sa dostali menej, pretože na to, koľko rozhodnutí sa dostal vďaka točí rozhodcovi guľatý malíčku. Proste má tento charizmu, táto infekčné osobnosť, ktorá povzbudzuje ľudí, aby s ním súhlasiť, a to najmä na kriketovom ihrisku.

Nešlo len o cesta a rozhodcovia, ktorí boli chytení do toho všetkého. Keď Warne bol bowling, jeho spoluhráči vedeli, že mohli dostať bránku každú dodávku, takže nadšenie jednodu cho išiel až 10, 20 percent. Chat okolo netopiera zmenil rovnako; každý bol na ňu. Bolo to len naozaj dobrý fáza hry, kedy mu bolo involved.On Cricket Kevin Pietersen je vonku, publikoval Sphere. Je tu k dispozícii.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar